Wednesday, January 17, 2007

释放篇

点解人o既眼生系前面咧?
人 o地话系因为俾你望清楚前边o既o野....
但系点解我对眼都系生系前面,
不过我就好仲意停留系过去,唔肯向前行...


高三个年,有个朋友送 o左本好有意思 o既四格漫画俾我,
她系本漫画里边写 o左一D o野:


“一个人快乐 ,
唔系因为他拥有得多,而系他计较得少”


“生气,就是摞人 o地 o既过错 o黎惩罚自己”
“能舍能得”
“放开胸怀,一切都会变得美丽”


我有时觉得她讲 o野有D似社区中心 o既 辅导员,
但系你又唔可以否认她讲 o既 o野真系好鬼死有意思,好有道理。


‘放开胸怀,一切都会变得美丽’‘一个人快乐,唔系因为他拥有得多,而系他计较得少’

o岩!所以我要从伤心,悲痛,唔开心 o既事情中跳出,释放自己~

‘生气,就是摞人 o地 o既过错 o黎惩罚自己’

o岩!所以我决定要饶恕所有得罪过我 o既人~


(得罪过我 o既人,算你 o地好彩啦,哈哈哈哈)

开开心心过猪年噜!

No comments: