Saturday, October 14, 2006

问米婆的故事

你有听过“问米婆“吗?知唔知乜野系问米婆啊?

早排,听亲戚话,有个问米婆好灵,所以我同屋企人就去问阿爸个事。。。

个日,同行嗝有阿妈,阿姐,阿哥,阿哥个女朋友同埋我,

阿婆俾我地一张纸,写低要问边个,八字,墓碑号码,
但系我地唔记得左个墓碑号码,不过阿婆话可以试下,请唔到唔收钱,

跟住,阿婆就问,
“你地要问谢胜文啊?”
“系啊”
“葬系边啊?”
“孝恩园”
跟住,阿婆就在纸上写低 “孝恩园”,
(对住阿妈问)“你系谢胜文个老婆啊?”
“系啊”

然后就用手系盒度揸左D米(真系一D),可能阿婆觉得D米太少,唔系几好意思, 就话:“今日好多人来问米啊”,跟住就将D米撒系地下,但系地下除左头先阿婆撒D米,无其他米嘞啵,莫非之前D人来问个阵,无撒米?。。。

开场啦~

阿婆念念有词,跟住就向住阿妈话:“老婆,我系谢胜文啊,你揾我上来乜事啊?”(奇怪,我没听过老公会对老婆甘称呼自己。。。)

“你系谢胜文啊?你知唔知边个来左?”
“我知,我老婆同仔女嘛”

“你记得你有几多个仔女吗?”
“唔。。。唔。。。(抬头望住我地)四个嘛” (四个?阿妈几时生多左一件?阿婆,你系唔系断人头计啊?。。。)

“你记得你以前住边度吗?”
“唔。。。唔。。。唔记得啰”
“唔记得?你唔记得以前住边度啊?"
“唔。。。我依家住系。。富贵山庄。。(望下张纸)唔。。孝恩园”(阿婆,问你以前住边度,你九唔搭八已经够啦,仲要搭错忝。。。)

“你记得你以前系边度做工吗?”
“唔。。。唔。。。”
“记得吗?”
“唔。。。。。。唔。。。。。。唔记得左”(阿爸静系做过一份工,一做就做左二三十年,有无可能会唔记得啊?)

跟住,唔知系唔系发觉自己错漏百出,阿婆抬头话:“请唔到喔”,揸到我地哔哔声。。。。

阿婆,请唔到就唔好扮请到,乱认乱答啦。。。(-_-")



2 comments:

Anonymous said...

其實問米係阿婆geh兼職,祇係一時興趣玩玩過日神geh消遣.阿婆真正geh身分係"精神運作急診醫生".俾面的人都尊稱她為 - 精運急醫生

Camie said...

哈哈哈,死废材~
咦,终于肯承认系FCO geh President啦,哈哈哈,你实至名归啦~